pondělí 7. července 2014

Babčácká garáž

21.04. 2005, CZ

Akce v Oldříši byla myslím si vyvedená se vším všudy, N.V.Ú.čka, Našroti, aji Spiknutí a Hadry z těla byly skvělý, bohužel toho zbytku jsem si tolik neužil, takže jenom stručně můj pohled ze strany účinkujícího.
Hned ze začátku musím říct, že mě osobně se hrálo luxusně a myslim, že i kluci mi daji za pravdu. A byl to teda skutečně zážitek. No, než jsme si ty naše krámy naladili a sladili a tak, mám pocit, že už tehdy tam dole na malý scéně v garáži zvaný sklep čekalo poměrný hafo lidí, cože to jako předvedeme?
nepojmenován
Nevim, jestli to bylo celkovou atmosférkou v Oldově říši, nebo - v tom případě neuvěřitelným - účinkem alkoholu a ostatních príma látek, ale už tak u druhý, třetí písničky jsem nabýval sužujícího pocitu, že - s naší podporou - posluchači celou garáž srovnaj se zemí ( což by mělo neblahej dopad na celou akci, naštěstí se tak nestalo, ale stejně...). Od výčepu navíc vše dirigoval pan Chmel(kterej si navíc zapomněl vymýst pavučiny ze dřezu), takže jsme měli dlóóuho žízeň, ale nakonec jsme naše vysněná pivka přeci jen dostali.
Největšími pařmeny se ukázali zrzavý chlapec a jeho kamarád celej v černým, který pogo pojali vskutku poctivě. Zalíbily se jim zejména Míšovy a Cemrovy komisňáky, poněvadž - aspoň myslím - jim je neustále líbali. Jinak si neumím vysvětlit, proč se každou chvíli natáhli jak široký, tak dlouhý přes odposlechy a zůstali jim ležet pod nohama. Navíc na nás taky ukazovali takový divný gesta, tak nevím - možná to mělo bejt něco jako nabídka kvalitního sexu, ale to už se teďka asi nedozvíme. Za pěknou kulturní vložku bychom chtěli poděkovat taky Vašíkovi. Ta byla velmi vyvedená.

Žádné komentáře:

Okomentovat