pondělí 7. července 2014

Rachot Strojů - Technické služby (2004) - texty

Technické služby - Sekáč

Album Technické služby
zasranej jak jetel
od trávy zas seš
bojuješ proti plevelu
s křoviňákem dřeš
rotační stroj ruka svírá
vírem struny tráva zmírá
fckujou tě šutry prach
ničíš plevel nemáš strach
z práce celej vyhrkanej
domů potom jdeš
stal se z tebe uzlík nervů
na ženu, děti řveš
a že se chceš tomu bránit
do hospody jdeš
přijdeš domů po čtyřech
za chvíli zase dřeš

Technické služby - Monarchie

Album Technické služby
královská pečeť je dekl od kanálu
kterej ti brání použít svoji hlavu
na všechno kývat nechtít se na nic ptát
ohýbat páteř jestli máš život rád
i malé koťátko má ostré drápy
tak taky králové mají své katy
a jestli vůli máš vyčnívat z davu
králova družina srazí ti hlavu
jde to tak lehce - zakázat svobodu
a k moci slávu - korunu na hlavu
z trůnu ti vládne - monarcha dál
ať chcípne vládce - ať žije král
placení vlci hlídají stádo
které má nejvíce svobodu rádo
jen tupí vlci nechápou stále
že mají na krku obojky krále
žezlo a jablko k moci je návod
totální vláda, zdrcenej národ
svobodné právo nemáme žádné
proč zemi veliké jedinec vládne
král jede z bitvy, v truhlici černé
poddaní věší vládcovy věrné
bez vůdce vlci pustili stádo
které chce nejvíce aby teď vládlo
z oveček dravci co chtějí žrát
po prázdném trůnu po moci hlad
vychcanej beránek u zrodu stál
dav si ho žádá, ať žije král

Technické služby - Dětský hřiště

Album Technické služby
dětský hřiště na smetišti - to je dětí ráj
v oplocený kupě sraček - špínu nehledaj
bordel ve kterým si hrajou už se lidstvu nehodil
měli už ho plný hlavy - tak se tady navozil
radostný vřískot šíří se krajem
s plynovou maskou na hřišti si hrajem
to jsme ještě malé děti
už se taky hrabem v smetí
dupačky z PVC, bačkůrky z azbestu
chrání nás před svinstvem, vykročme na cestu
imunitu proti všemu - na hřišti získat
ponořit se do odpadků - vesele si pískat
odmalička připraveni pro budoucí svět
chtějí děti taky přežít atomový věk
až z nich potom vyroste všeho lidstva květ
ze vzpomínek na dětství postaví si zeď
nebude už nikde zeleň všude jenom šeď
a za tou zdí budou děti doufat v lepší svět

Technické služby - Pohádky

Album Technické služby
zelená postava na vrbě sedí
hned vedle rybníka na cestu hledí
po cestě ze školy děti se blíží
všechny má v hledáčku už na ně míří
na koho namíří - z toho je cedník
z fráčku mu nekape - nebude vodník
pohádky v novinách sou trošku divný
píšou se o pravdě - proto sou jiný
nejsou v nich spanilý - princezny krásný
dobro je zvrácený a strašidla hnusný jak noc
v červený sukýnce k babičce chodí
babička nemocná v posteli leží
z koláče v košíčku krysí jed voní
chudák babička vlastníce fabriku vůbec neví oč běží
v červených kozačkách - k babičce chodí
koláče v košíčku - Karkulkou není
pohádky v novinách sou trošku divný
píšou se o pravdě - proto sou jiný
nejsou v nich spanilý - princezny krásný
dobro je zvrácený a lidi hnusný a moc

Technické služby - Billboard

Album Technické služby
jsem šťastná že přišlo léto
konečně mě píchá
letní slunce paprskama
hned se mi líp dýchá
po silnici víc aut jezdí
každýmu chci dát
radu co je nyní v módě
co si denně brát
když vyjedu na prázdniny
chci se kochat přírodou
jenže radši zavřu oči
a pohrdám reklamou
štve mě že mi kazí výhled
na stráň s letní trávou
místo toho cpou mi před nos
billboard s ňákou krávou
bavlněné spodní prádlo
zakrývá můj klín
usměvavá sexy slečna
pro šlapky je stín
nejsem žádná holka špatná
pokažená na cti
jsem jen fotka polonahá
přilepená na zdi
nehleď na mě nenávistně
tohle není exhibice
pracuju pro versáčeho
proto pózy u silnice
jestliže tě mravně kazím
vidíš víc než chceš
jsem nahá čistě pro reklamu
a ty prase seš

Technické služby - Mašina na sex

Album Technické služby
moc slušná holčička
ve vlasech mašlička
pihatej nosánek a čelo
lidi zdravila
ráda se bavila
puberta změnila jí tělo
dvě starší kámošky
jak z reklam na vložky
řekli ji proč to všechno má
bravo si koupila
správně ji holila
čekala až někomu dá
radši kopnout flašku
flašku rumu na ex
než si pustit do baráku
mašinu na sex
věc se jí líbila
a tak si slíbila
že tohle musí častějc mít
chlapi střídala
s každým jen chrápala
s mašinou na sex nechtěj žít

Technické služby - Sci-Fi

Album Technické služby
nevím jestli existuje - snad odpoví my někdo z vás
ještě jiná galaxie - ve vesmíru kolem nás
kdopak vůbec byl ten malíř - jenž "Halyvůdu" námět dal
nakreslil lítací talíř - hvězdný války rozpoutal
science fiction - děti zas láká do kin
science fiction - články o UFU z novin
science fiction - o jiným světě nevím
science fiction - v hlavě máš když nad ránem jdeš spát
asi by to bylo krásný - možná v bedně nekecali
kdyby velký hvězdy jasný - tvořily další soustavy
představ si že budeš mít - za kamaráda marťana
co bude s tebou pivo pít - legračně při tom kejvat nohama
starej alkáč je prej viděl - dokonce s nima i mluvil
jenomže se to říct styděl - že se tenkrát z knajpy valil
jen talíř byl trochu malej - jak tak před nim zabrzdil
celou cestu připoutanej - na záchytce se probudil

Technické služby - Loď duchů

Album Technické služby
příď rozráží vlny co odnáší hlasy
vítr rve plachty a zavšivený vlasy
zajaté ostrovanky za matraci slouží
posádka bez rumu po pevnině touží
ospalý kormidelník přes kormidlo visí
kuchař vaří šlichtu hnusnou jako kdysi
před sluníčkem záda každý radši kryje
ve stínu plachet plavčík ze slaný vody blije
vlajka se plácá ve větru posetá výkaly racků
lebka a hnáty bledý jsou
jen černej prapor nad hlavou
truhly a ženský prznili
pak svýmu konci dopluli
loď mrtvých obzoru jde vstříc
poslední piráti jsou pryč
prach roznesl vítr všechny šavle zrezly
pochcípaly krysy co dřív všude vlezly
ocelová kotva utrhla se v bouři
tucet vyhaslých očí po klidné smrti touží
kapitán nad mapou a kompasem sedí
do vyschlé sklenice naposledy hledí
jedinej tu zůstal už to takhle chodí
i s dřevěnou nohou potopí se s lodí
příď rozráží vlny a vítr láme vlasy
dávno už to nejsou starý dobrý časy
vybělené kostry za matraci slouží
posádka bez rumu po pevnině touží

Technické služby - Traktorista

Album Technické služby
já nejsem terorista
já jsem jen traktorista
vzal jsem si za manželku
z družstva jednu potrefenou selku
mám novou adresu
já teďka makám na TESu
to se mi to s pluhem lítá
pole mě ve svou náruč vítá
do kantýny na tři párky
děti zase nebudou mít dárky
dám na chleba džem
svačím pod lesem
po obědě na kanály
stará mě zas nepochválí
já pak totiž smrdím zase
a zpocenej jsem jak to starý prase
ale ať si kdo chce co chce povídá
my jsme dělnická třída - veselá
seru vám na noblesu
já jsem teďka dělník z TESu
po práci dám lahváče
doma žena aji s dětma pláče
mám novou adresu
já teďka makám na TESu

Technické služby - Punková písnička na dobrou noc

Album Technické služby
punková písnička na dobrou noc jsem
a uspím tě - za chvíli budeš tuhej jako pařez
punková písnička na dobrou noc jsem
a dokud můžeš - vychutnej ten kytarovej nářez
punková písnička na dobrou noc jsem
smůla je - že nemůžeš mě vlastně nikdy vidět
nemám totiž žádnej klip - možná ještě že tak
kdyby si mě viděl asi musel by ses stydět
punková písnička na dobrou noc jsem
a kdo mě hraje - ten mě vždycky strašlivě podělá
punková písnička na dobrou noc jsem
a uspím tě - tak jak je zvykem kladivem do čela

Technické služby - Maturita z punku

Album Technické služby
u matury sedí divná komise
jeden jako druhej - na hlavě čerokýze
maník čumí zpocenej na tu sebranku
dneska ho totiž čeká maturita z punku
jako první předmět na řadě byl zpěv
z potítka se ozývá psychotickej řev
komise si o katedru bouchá lahváče
tak nám chlapče zazpívej třeba Visáče
zvládl to v celku dobře utírá si pot
komisi se prodlužuje na lístečku plot
jo docela dobrý ale moc se neraduj
ještě nemáš vyhráno teď nám zapoguj
maník skáče po třídě mlátí do lavic
ze zdi strhl tabuli a víka z popelnic
komise ta uznale kejvá čírama
celkem dobrý jen zkus trochu více kopat nohama
komisi už došly láhve tak načínaj plast
teď nám ukaž jak jseš na tom ty a tvrdej chlast
maník kopnul dvacet velkejch a šel hnedka blít
ale zvlád to na výbornou ten se bude mít
gratulujem máš to za šest nemusíš mít strach
teď už patříš mezi nás  jsi punkovej brach
teď si vyhol kohouta a kožbu na tělo
aby ti to na večírku dobře sedělo

Technické služby - Multikára

Album Technické služby
nemaš-li dost velkou páru
nechtěj řídit multikáru
i když je tak mrňavá tak dělá hroznej řev
nejeden už z toho dostal zauzlení střev
na sedadle spolujezdce vomlácenou hlavu
z haldou hnoje hrdině vstříc vidláckému davu
v tý zelený plechovce se vůbec nedá hnout
jseš-li trochu objemnější zaplníš každej kout
za volantem málo místa do břicha tě tlačí
to že jsem to jednou zažil do smrti mi stačí

Technické služby - Hnůj nad zlato

Album Technické služby
chtěl bych větší měchýř mít
abych mohl verše psát
asi mě láska potkala
chci o tobě na sníh chcát
vedle mě večer usínáš
slunce se chýlí k západu
ospalá ani nevnímáš
smrad suchýho záchodu
ty si moje a já tvůj
nemáme nic víc než hnůj
ale to nám nevadí
jenom když žijem ve zdraví
někdo má i blahobyt
a nemůže šťastně žít
ty si jeho a on je tvůj
nad zlato je někdy taky hnůj
do nemytýho nádobí
srdce ti dlátem maluju
můj zpustlej dům ti nevadí
za to tě hrozně miluju
po ránu mizím do práce
po stole slípky lítají
kohout kokrhá v koupelně
tvé rty mě něžně líbají
s večeří na mě vyčkáváš
do šera září oči tví
vlasy ti vítr rozplétá
ve stínu oprejskanejch zdí
tak tady teda žijem šťastně
za měsíc přiletí i čáp
a jestli ho nic nesestřelí
mám zas o čem na sníh chcát

Technické služby - Namaluj mi!

Album Technické služby
namaluj mi modrý nebe
slunce co nás hřeje
namaluj zelenou trávu
doprostřed ní sebe
proč si bereš černou tužku
černý mraky kreslíš
místo trávy spálenou zem
a sebe jak brečíš
nakreslil si velkou kouli
na ní spoustu míst
kde človíčci jako si ty
nemají co jíst
vyrábíme spoustu zbraní
prodáme je i tvý zemi
a až začnou zabíjet
příjdem si k vám zastřílet
nahrneme taky hlínu
na tvůj hrob a smažem vinu
kdopak by si hlavu lámal
kolik jídla za samopal
namaluj mi rozkvetlej květ
třeba louku celou
na ní děti jako si ty
jak si spolu hrajou
proč maluješ místo květu
vybledlýho motýlka
zrezivělou nábojnici
prostřílený křidýlka
tak už radši nemaluj nic
jenom v klidu chcípni
zapomeň na tenhle život
někam jinam vzlítni

Žádné komentáře:

Okomentovat