pondělí 7. července 2014

Maňána Jihlava

13.05. 2006, CZ

To byla věc!
O půl šestý večír jsme se naskládali do Mykeyho Fávoše (já, Mykey a Cemr) a Hansova Rocksteadyho (Hans a Fógl) a udělali jsme si moc pěknej výlet do Jihlavy. Hráli jsme tam totiž v klubu jménem Maňana a to bylo teda něco.
Ze Žďáru nad Sázavou jsme pokračovali dál na Jihlavu, ale Rocksteadyho jsme nikde nezmerčili, pročež Mykey prohlásil že ten Hans "je nějakejj rychlejj" a hodlali jsme je dohonit. Až do Džihlavy se tak však nestalo.
Já už do Maňany jednou - asi před šesti lety - nahlíd, tak jsem věděl, že se nachází na náměstí. Takže Míša zapích Fáčko na parkovisku a šli jsme mrknout dovnitř. Byli tam akorát dva barmani, zvukař a členové kapely Smíšené pocity, která hrála před náma. Dali jsme pivko a čekali na druhou posádku. Rychlá rota Hans-Pták dorazila zhruba za čtvrt hoďky s tím, že ve Žďáře odbočili opět blbě a udělali si okružní jízdu přes Havlbrod. Budiž, vono bylo hezky, tak proč ne. Však je tam hezký okolí...jen z nich potom vylezlo, že maj celou cestu povolený všecky čtyry kola. Tak ještěže se žádný nesplašilo. To by pak nebylo už tak hezký.
Mimochodem - ohromnej hranatej betonovej Prior uprostřed jihlavskýho náměstí mě rozštípe pokaždý, když ho vidím . Ale co - aspoň dává vzpomenout, o jaký jiný krásný architektonický skvosty jsme přišli s pádem rudé potvory...
Začínalo se někdy v devět, tak jsme měli móře času a s panem Cemrem dali několik škopíků a taky jednoho tajtrlíčka pro zahřátí (dopoledne jsme byli se Zvířetem vydělávat kachle, tak jsem se moh´ lehce rozšópnout). Na plátno nám k tomu pouštěli Klub rváčů, takže idylka.
Totiž Maňána je moc pěknej klubík, takovej ve sklepě a velikej tak akorát, ale chlapík od zvuku povidal, že od tej doby, co v Jihlavě otevřeli klub Edgar (aspoň myslim, že se tak nějak jmenuje), tak ta návštěvnost v Maňaně je hrozně mizerná. Tak to už jsme něco tušili...
Jojo, taky že jo. Finální stav - barmani, zvukař, Smíšený pocity a pět ( ! ) platících lidí...
No, taky jsem z toho všeho měl trochu smíšený pocity, tak jsme radši s Cukrem dali ještě škopka a čekali, až kucí (a slečna zpěvačka) dohrajou. Hráli obstojně, jen mi přišlo, že strašně dlouho. Na druhou stranu nebylo fakt vůbec kam spěchat, takže jsme se s Cemrem aji docela nalili.
Odehráli jsme třeba deset písniček a já jsem se teda vůbec neslyšel, ale jinak se mi hrálo pěkně. Hlavně na nás pařil neúnavnej Želwa z Vepřova, kterej tam s náma předtim plkal celou tu dobu. Dobrej kořen to byl, aji cédo si koupil (a další dva lidi taky, což je v poměru s návštěvností bomba).
No, myslím, že sobotní osazenstvo Maňany jsme potěšili, jako účinkující jsme se bavili a navíc nebyl ani problém s cesťákem (což teda všechna čest!), takže když jsme někdy v jednu odjížděli zpátky, tak jsem si říkal, že je to škoda. Myslím ten nevyužitej prostor, kterej je přitom famózní. No jo, no...
Doma jsem pak chytil sračku z baget, co jsem sežral v Jihlavě, ale možná že to bylo blahem. Tenhle den mě totiž bavil každou minutou.
Alles.

Žádné komentáře:

Okomentovat